Vielä kerran kiitos! 3 vuotta ago Vielä kerran lämmin kiitos kaikille pieni-ele keräykseen osallistuneille lipasvahdeille ja lahjoittajille! Jaa tämä: Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook