Site icon Lounais-Suomen neuroyhdistys ry

Pärjätään töissä -verkkotapaaminen 13.5. klo 17.18.30!

❤️Verkkotapaaminen on tarkoitettu MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta tai liikehäiriösairautta sairastaville sekä aivovamman saaneille henkilöille.

❤️Oletko vastikään saanut diagnoosin tai sairastanut jo pidempään? Mietitkö, kuinka neurologisen sairauden kanssa selviää työelämässä? Minkälaisia järjestelyjä työpaikoilla voidaan tehdä? Kuinka työyhteisöt suhtautuvat muutoksiin? Tule kuulemaan toisten osallistujien työelämään liittyviä kokemuksia ja vinkkejä sekä jakamaan omasi!

Ilmoittaudu viimeistään 12.5.2024

Linkki ilmoittautumiseen

Exit mobile version