Huomio ryhmäliikuntaan osallistujat! lounaissuomenneuroyhdistys 8 vuotta ago Ryhmäliikuntaa ei ole vappupäivänä 1.5. Kevätkauden viimeinen kokoontuminen on 15.5. ja syksyllä taas jatketaan 🙂 Heidi / Neuroyhdistys Jaa tämä: Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook