Huomio ryhmäliikuntaan osallistujat! Published on 11.4.2018 by lounaissuomenneuroyhdistys Ryhmäliikuntaa ei ole vappupäivänä 1.5. Kevätkauden viimeinen kokoontuminen on 15.5. ja syksyllä taas jatketaan 🙂 Heidi / Neuroyhdistys Jaa tämä: Share on X(Avautuu uudessa ikkunassa) X Share on Facebook(Avautuu uudessa ikkunassa) Facebook